Search
Close this search box.

Afvallen met sla en tomaat? Ik laat je zien dat het anders kan.

Denk jij dat afvallen alleen kan met een bord droge kip en rijst? Of een salade waarmee je een halfuur later terug honger hebt? Via een gepersonaliseerd voedingsschema en behrelekkere recepten, leer ik jou dat het anders kan!

De snelste manier naar gezonde voeding

Gezond afvallen met makkelijke receptjes die al gauw wekelijkse op jouw menu zullen staan.

Wil jij de kunst van meal prep leren? In mijn e-book leg ik je stap per stap uit hoe jij op 1 uur gezond eten kan maken voor de werkweek.

Follow me

Vroeger haatte ik sport 👇🏻
Nu is het anders!

Maar volg zeker eerst even lisannebehr voor meer tips rond gezond eten, meal prep inspo en lekker fit zijn

Enkele jaren geleden ben ik begonnen met fitness en hoe deed ik dit?
Vooral snel haha 😜 

Ik wou asap weg uit de gym
Ik voelde me niet op m’n gemak
Ik voelde mij vooral een sukkel
En ik dacht dat iedereen continu naar mij keek

Zat ik even fout lol

Maar waarom ging ik dan toch?
Omdat ik mijn lichaam anders wou.

Ik ging dus sporten terwijl ik het echt niet leuk vond
En ik ging puur en alleen voor ‘the end goal’

Nu is dit anders💕
Want ik ga letterlijk heel m’n leven sporten
Tot ik in de kist lig haha

Ik vind plezier in m’n sport
Ik ga graag (zeker met m’n vriend!)
Ik geniet van mijn pre workout routine

Plezier hebben in je sport is dus zo belangrijk
Je gaat het letterlijk je hele leven doen
Zoek dus iets wat je tof vindt! 
En sport niet enkel voor het resultaat
Want die ga je niet in 123 zien!

Wat is jouw favo sport?👇🏻

Vroeger haatte ik sport 👇🏻
Nu is het anders!

Maar volg zeker eerst even lisannebehr voor meer tips rond gezond eten, meal prep inspo en lekker fit zijn

Enkele jaren geleden ben ik begonnen met fitness en hoe deed ik dit?
Vooral snel haha 😜

Ik wou asap weg uit de gym
Ik voelde me niet op m’n gemak
Ik voelde mij vooral een sukkel
En ik dacht dat iedereen continu naar mij keek

Zat ik even fout lol

Maar waarom ging ik dan toch?
Omdat ik mijn lichaam anders wou.

Ik ging dus sporten terwijl ik het echt niet leuk vond
En ik ging puur en alleen voor ‘the end goal’

Nu is dit anders💕
Want ik ga letterlijk heel m’n leven sporten
Tot ik in de kist lig haha

Ik vind plezier in m’n sport
Ik ga graag (zeker met m’n vriend!)
Ik geniet van mijn pre workout routine

Plezier hebben in je sport is dus zo belangrijk
Je gaat het letterlijk je hele leven doen
Zoek dus iets wat je tof vindt!
En sport niet enkel voor het resultaat
Want die ga je niet in 123 zien!

Wat is jouw favo sport?👇🏻
...

Lees meer 👇🏻

Ik weet nog toen ik ging beginnen met een voedingsplan: 
❌Ik zag het niet zitten 
❌Ik was super negatief 

En eerlijk? Ik wou eigenlijk niet het werk doen om te veranderen 

Ik dacht stiekem dat afvallen altijd zo maar ging komen, terwijl ik lekker alles hetzelfde bleef doen

Maar zelfontwikkeling komt enkel door verandering!💫
Toen ik me eenmaal over m’n mentale block had gezet besefte ik 👇🏻
Maar wacht

Ik moet geen honger lijden 
Ik moet vooral niet ‘saai’ eten 

Daarom richtte ik m’n bedrijfje beherelekker op
Om zo andere vrouwen te leren voedzaam af te vallen en zo meer zelfvertrouwen te hebben!

Dit doe ik via een voedingsplan, een receptenboek en 1-1 begeleiding!❤️

Dus wat at ik zoal? Enkele van mijn go to 
🥑Een omelet van gebakken rode ui, champignons en feta
🥑Een wrap met een kip kebab en Cole slaw 
🥑Gezonde kapsalon met geroosterde zoete aardappel
🥑Gezonde kaiserschmarrn 
🥑Dadelpralines als dessertje

kortom: allemaal behrelekkere dingen!🐻

Vanaf 25 juli gaan m’n deuren terug open! De zomerpromo is nog 1 maand geldig waarbij je 1 maand coaching gratis krijgt. De prijs per maand bedraagt 136 euro. Reageer met ❤️ om een kennismaking in te plannen

Lees meer 👇🏻

Ik weet nog toen ik ging beginnen met een voedingsplan:
❌Ik zag het niet zitten
❌Ik was super negatief

En eerlijk? Ik wou eigenlijk niet het werk doen om te veranderen

Ik dacht stiekem dat afvallen altijd zo maar ging komen, terwijl ik lekker alles hetzelfde bleef doen

Maar zelfontwikkeling komt enkel door verandering!💫
Toen ik me eenmaal over m’n mentale block had gezet besefte ik 👇🏻
Maar wacht

Ik moet geen honger lijden
Ik moet vooral niet ‘saai’ eten

Daarom richtte ik m’n bedrijfje beherelekker op
Om zo andere vrouwen te leren voedzaam af te vallen en zo meer zelfvertrouwen te hebben!

Dit doe ik via een voedingsplan, een receptenboek en 1-1 begeleiding!❤️

Dus wat at ik zoal? Enkele van mijn go to
🥑Een omelet van gebakken rode ui, champignons en feta
🥑Een wrap met een kip kebab en Cole slaw
🥑Gezonde kapsalon met geroosterde zoete aardappel
🥑Gezonde kaiserschmarrn
🥑Dadelpralines als dessertje

kortom: allemaal behrelekkere dingen!🐻

Vanaf 25 juli gaan m’n deuren terug open! De zomerpromo is nog 1 maand geldig waarbij je 1 maand coaching gratis krijgt. De prijs per maand bedraagt 136 euro. Reageer met ❤️ om een kennismaking in te plannen
...

Sigrid kwam een tijd geleden bij mij om te werken aan haarzelf, haar zelfvertrouwen en gezonder en fitter worden.🫶🏻

Iets wat haar tegenhield was haar faalangst. Wat als ik het niet kan? Wat als het nu weer mislukt..❌

Maar na een telefoontje tussen ons twee, besliste Sigrid toch om in te stappen!💖

Wat was een belangrijke factor in haar plan van aanpak? 
Portiecontrole!

En laat me duidelijk zijn: controle heeft precies een negatieve connotatie maar het gaat niet persé alleen over minder

Het gaat ook over meer: meer kip, meer eitjes, meer groentjes, de juiste portie noten, avocado en olijfolie

Maar ook over minder: vb de portie pasta die zat was meer dan we in haar voedingsplan opnamen.

Zo konden we aanleren wat bewuster eten was want ineens besefte ze mmm die portie pasta die ik eerst at was meer dan m’n lichaam nodig had.

Stuk per stuk leer je zo bewuster en intuïtiever eten⚡️

Het doel? Gebalanceerde maaltijden die ervoor zorgen dat ze geen honger heeft maar toch kan afvallen. Met meer zelfvertrouwen als resultaat! 

Mijn deuren om in te stappen in online coaching gaan open vanaf woensdag! Reageer met ❤️ bij interesse en plan je kennismaking in

Sigrid kwam een tijd geleden bij mij om te werken aan haarzelf, haar zelfvertrouwen en gezonder en fitter worden.🫶🏻

Iets wat haar tegenhield was haar faalangst. Wat als ik het niet kan? Wat als het nu weer mislukt..❌

Maar na een telefoontje tussen ons twee, besliste Sigrid toch om in te stappen!💖

Wat was een belangrijke factor in haar plan van aanpak?
Portiecontrole!

En laat me duidelijk zijn: controle heeft precies een negatieve connotatie maar het gaat niet persé alleen over minder

Het gaat ook over meer: meer kip, meer eitjes, meer groentjes, de juiste portie noten, avocado en olijfolie

Maar ook over minder: vb de portie pasta die zat was meer dan we in haar voedingsplan opnamen.

Zo konden we aanleren wat bewuster eten was want ineens besefte ze mmm die portie pasta die ik eerst at was meer dan m’n lichaam nodig had.

Stuk per stuk leer je zo bewuster en intuïtiever eten⚡️

Het doel? Gebalanceerde maaltijden die ervoor zorgen dat ze geen honger heeft maar toch kan afvallen. Met meer zelfvertrouwen als resultaat!

Mijn deuren om in te stappen in online coaching gaan open vanaf woensdag! Reageer met ❤️ bij interesse en plan je kennismaking in
...

👇🏻👇🏻

Ik kwam woensdag iemand tegen die ik al even niet meer gezien had. Een super toffe babbel gehad en op het einde van ons gesprek zei ze 

“I love your energy” 🥹

En wat een mooi compliment.. ik moest er de hele namiddag aan denken.. 💖

En toen deed het me beseffen; wanneer geven wij echte complimenten aan mensen? En niet perse; je ziet er goed uit of leuke outfit. Maar echt een compliment over iemand zijn persoonlijkheid. 

Ik daag je dus uit: 
Tag iemand in de comments en geef die persoon een oprecht mooi en lief compliment. 

Wat met zoiets klein kan je iemand zijn of haar dag (of zelfs week) maken 💕

👇🏻👇🏻

Ik kwam woensdag iemand tegen die ik al even niet meer gezien had. Een super toffe babbel gehad en op het einde van ons gesprek zei ze

“I love your energy” 🥹

En wat een mooi compliment.. ik moest er de hele namiddag aan denken.. 💖

En toen deed het me beseffen; wanneer geven wij echte complimenten aan mensen? En niet perse; je ziet er goed uit of leuke outfit. Maar echt een compliment over iemand zijn persoonlijkheid.

Ik daag je dus uit:
Tag iemand in de comments en geef die persoon een oprecht mooi en lief compliment.

Wat met zoiets klein kan je iemand zijn of haar dag (of zelfs week) maken 💕
...

Receptje & giveaway 👇🏻

Want wie zegt dat je altijd hetzelfde ontbijt moeten eten? 
Saaaaaai 🫣

In het weekend vind ik het zalig om tijd te nemen voor m’n ontbijt! Ik kies in het weekend voor een ontbijt hoger in KHD omdat ik actiever ben!💪🏻

Doorheen de week zit ik vaak de hele voormiddag en kies ik daarom sneller voor een low carb optie!

Maar deze Banana bites zijn ideaal als jij lekker actief je weekend wilt starten!🥞🍌

Hoe maak je ze? ☀️

Gebruik de proteïne pancakes mix van ESN en bereid het deeg zoals op de verpakking! 

Snijd een banaan in plakjes en dompel deze dan in het deeg. 
Voeg optioneel nog wat kaneel toe!
Bak dan de bites in wat kokosolie!
Als er belletjes tevoorschijn komen , kan je ze voorzichtig draaien!

Serveer met jouw toppings naar keuze!
Zo zo zo lekker!

GIVE AWAY 💫
Ik geef drie van deze pancake mix weg! 
👉🏻 volg @esncom.nl 
👉🏻 volg @lisannebehr 
👉🏻 deel dit receptje in je story & tag de persoon met wie jij heerlijke pannenkoeken gaat eten onder deze reel 🥞

Receptje & giveaway 👇🏻

Want wie zegt dat je altijd hetzelfde ontbijt moeten eten?
Saaaaaai 🫣

In het weekend vind ik het zalig om tijd te nemen voor m’n ontbijt! Ik kies in het weekend voor een ontbijt hoger in KHD omdat ik actiever ben!💪🏻

Doorheen de week zit ik vaak de hele voormiddag en kies ik daarom sneller voor een low carb optie!

Maar deze Banana bites zijn ideaal als jij lekker actief je weekend wilt starten!🥞🍌

Hoe maak je ze? ☀️

Gebruik de proteïne pancakes mix van ESN en bereid het deeg zoals op de verpakking!

Snijd een banaan in plakjes en dompel deze dan in het deeg.
Voeg optioneel nog wat kaneel toe!
Bak dan de bites in wat kokosolie!
Als er belletjes tevoorschijn komen , kan je ze voorzichtig draaien!

Serveer met jouw toppings naar keuze!
Zo zo zo lekker!

GIVE AWAY 💫
Ik geef drie van deze pancake mix weg!
👉🏻 volg @esncom.nl
👉🏻 volg @lisannebehr
👉🏻 deel dit receptje in je story & tag de persoon met wie jij heerlijke pannenkoeken gaat eten onder deze reel 🥞
...

realistische opofferingen die ik deed om af te vallen 👇🏻

Gezond eten kan lekker zijn, sport kan ontzettend leuk zijn, maar toen ik bezig was met het verliezen van vetmassa moest ik ook bepaalde dingen laten. En gezien ik altijd open en eerlijk wil zijn, deel ik ze met je 

Coffee date ☕️
Elke zaterdag gaan m’n vriend en ik op koffie date. De periode dat ik aan het afvallen was, nam hij vrijwel elke zaterdag een stukje taart bij zijn koffie, op dat moment paste dat niet in mijn health goal.

Als ik elke zaterdag dat stuk taart mee at, zou ik langer moeten doen om m’n doel te behalen. Dus besloot ik om daar voor te passen & dus enkel de koffie te drinken.

Beweging ☔️
Bewegen is zo belangrijk bij het afvallen. Maar voldoende stappen zetten bij een zittend beroep is niet makkelijk. Ik had als doel elke dag zo een 8-10k stappen te zetten en ging hiervoor actief elke dag min 2x 20 min wandelen. 

Ook bij regen, ook als het ‘s ochtends nog donker en guur weer was. 

Alchohol stop ✋ 
Ik was heel serieus in het behalen van mijn doelen. Alcohol was iets waar ik vroeger veel naar greep. Maar laten we eerlijk zijn: biertjes noemen we niet voor niks glazen boterhammen, je krijgt er veel zin van in vettig eten, je slaapt slechter en je workouts gaan minder goed. Dus ik koos er bewust voor alcohol te vermijden.

Conclusie: durf jezelf doelen zetten en durf er ook voor te gaan. Ja balans is belangrijk, maar het moet dan ook balans blijven. 

Niet drinken doorheen de week maar int weekend 15 glazen drinken gaat jouw tekort van de week niet goed maken. 15 glazen drinken is geen balans. 

Niet snoepen doorheen de week, maar 3 dagen alleen junkfood, snoep en chocolade gaat jouw tekort van de week niet goed maken. 3 dagen junkfood eten is geen balans. 

Besef ten slotte: ook dit is maar voor een periode: nu mijn doel behaalt is eet ik wel af en toe een stukje taart mee, drink ik wel een bubbeltje op resto.. 💫

Maak voor jezelf de keuze wil je maanden / jaren blijven sukkelen in het verliezen van gewicht of neem je 4-6 maand je doel heel serieus en ga je ervoor? 

Volg @lisannebehr voor meer tips rond afvallen, gezond leven en meal prep inspo ✨

realistische opofferingen die ik deed om af te vallen 👇🏻

Gezond eten kan lekker zijn, sport kan ontzettend leuk zijn, maar toen ik bezig was met het verliezen van vetmassa moest ik ook bepaalde dingen laten. En gezien ik altijd open en eerlijk wil zijn, deel ik ze met je

Coffee date ☕️
Elke zaterdag gaan m’n vriend en ik op koffie date. De periode dat ik aan het afvallen was, nam hij vrijwel elke zaterdag een stukje taart bij zijn koffie, op dat moment paste dat niet in mijn health goal.

Als ik elke zaterdag dat stuk taart mee at, zou ik langer moeten doen om m’n doel te behalen. Dus besloot ik om daar voor te passen & dus enkel de koffie te drinken.

Beweging ☔️
Bewegen is zo belangrijk bij het afvallen. Maar voldoende stappen zetten bij een zittend beroep is niet makkelijk. Ik had als doel elke dag zo een 8-10k stappen te zetten en ging hiervoor actief elke dag min 2x 20 min wandelen.

Ook bij regen, ook als het ‘s ochtends nog donker en guur weer was.

Alchohol stop ✋
Ik was heel serieus in het behalen van mijn doelen. Alcohol was iets waar ik vroeger veel naar greep. Maar laten we eerlijk zijn: biertjes noemen we niet voor niks glazen boterhammen, je krijgt er veel zin van in vettig eten, je slaapt slechter en je workouts gaan minder goed. Dus ik koos er bewust voor alcohol te vermijden.

Conclusie: durf jezelf doelen zetten en durf er ook voor te gaan. Ja balans is belangrijk, maar het moet dan ook balans blijven.

Niet drinken doorheen de week maar int weekend 15 glazen drinken gaat jouw tekort van de week niet goed maken. 15 glazen drinken is geen balans.

Niet snoepen doorheen de week, maar 3 dagen alleen junkfood, snoep en chocolade gaat jouw tekort van de week niet goed maken. 3 dagen junkfood eten is geen balans.

Besef ten slotte: ook dit is maar voor een periode: nu mijn doel behaalt is eet ik wel af en toe een stukje taart mee, drink ik wel een bubbeltje op resto.. 💫

Maak voor jezelf de keuze wil je maanden / jaren blijven sukkelen in het verliezen van gewicht of neem je 4-6 maand je doel heel serieus en ga je ervoor?

Volg @lisannebehr voor meer tips rond afvallen, gezond leven en meal prep inspo ✨
...

met dit  👇🏻

ikzelf probeer nog elke week 1% beter te worden in de gym! ik ben zeker geen expert en sta zeker nog niet waar ik wil staan. Maar dat is alleen maar leuk, toch!!

Ik maakte me vroeger schuldig aan soms 4x in de week te kunnen gaan sporten en dan …

….

niet meer lol ❌
(hopelijk ben ik niet de enige?? geef me even wat mental support in de comments aub)

ik was dus alles behalve consistent! 
de ene week ging ik terug vlammen en hard gaan
en dan was de motivatie weer wekenlang zoek 😕

wat voor mij dus van belang was? werk aan consistentie!💕

Vergeet dus zeker niet te volgen voor meer van dit soort content!

Dit deed ik door eerst en vooral een doel te stellen dat realistisch was. 🫡
Ik had besloten 3x in de week te gaan, met mijn huidig ‘niveau’, job en tijd doorheen de week moest dit haalbaar zijn!

durf dus een doel stellen dat realistisch is🙌🏻

daarna begon ik te focussen op het plannen van m’n week📝

elke zondag keek ik naar m’n week en vroeg ik: weet ik wat komen gaat?🧐
👉🏻ik keek naar speciale evenementen en plande blokken in voor m’n sport.
👉🏻Het echt zien als een afspraak bij de dokter of kapper was echt een game changer voor mij!

ten slotte wou ik ook focussen op hoe ik me voelde!⭐️
want eerlijk? je hebt nooit spijt van een workout!
ik voelde me vaak zo zo zo goed na sporten.
door dit gevoel te onthouden, had ik motivatie om te gaan ook al zat het soms eens tegen!

deze drie tips hielpen mij consistentie op te bouwen in m’n sport!
vond je dit nuttig? deel ze even met jouw gym bestie!💕

met dit  👇🏻

ikzelf probeer nog elke week 1% beter te worden in de gym! ik ben zeker geen expert en sta zeker nog niet waar ik wil staan. Maar dat is alleen maar leuk, toch!!

Ik maakte me vroeger schuldig aan soms 4x in de week te kunnen gaan sporten en dan …

….

niet meer lol ❌
(hopelijk ben ik niet de enige?? geef me even wat mental support in de comments aub)

ik was dus alles behalve consistent! 
de ene week ging ik terug vlammen en hard gaan
en dan was de motivatie weer wekenlang zoek 😕

wat voor mij dus van belang was? werk aan consistentie!💕

Vergeet dus zeker niet te volgen voor meer van dit soort content!

Dit deed ik door eerst en vooral een doel te stellen dat realistisch was. 🫡
Ik had besloten 3x in de week te gaan, met mijn huidig ‘niveau’, job en tijd doorheen de week moest dit haalbaar zijn!

durf dus een doel stellen dat realistisch is🙌🏻

daarna begon ik te focussen op het plannen van m’n week📝

elke zondag keek ik naar m’n week en vroeg ik: weet ik wat komen gaat?🧐
👉🏻ik keek naar speciale evenementen en plande blokken in voor m’n sport.
👉🏻Het echt zien als een afspraak bij de dokter of kapper was echt een game changer voor mij!

ten slotte wou ik ook focussen op hoe ik me voelde!⭐️
want eerlijk? je hebt nooit spijt van een workout!
ik voelde me vaak zo zo zo goed na sporten.
door dit gevoel te onthouden, had ik motivatie om te gaan ook al zat het soms eens tegen!

deze drie tips hielpen mij consistentie op te bouwen in m’n sport!
vond je dit nuttig? deel ze even met jouw gym bestie!💕
...